اکسید آهن قرمز

اکسید آهن قرمز مصنوعی شایع ترین رنگ در سرامیک است و دارای بالاترین مقدار آهن است. اکسید آهن قرمز به صورت تجاری به عنوان یک پودر نرم و بسیار خوب ساخته شده توسط سنگ زنی مواد معدنی یا حرارت پردازش آهن / ferric سولفات و یا هیدروکسید سدیم است. در طول شلیک، تمام آهن ها به طور معمول تجزیه می شوند و رنگ های مشابهی را در لعاب ها و اجسام خاک رس تولید می کنند (اگر چه آنها دارای مقدار متفاوتی Fe فلز در هر گرم پودر). اکسید آهن سرخ در رنگ های مختلف از رنگ قرمز روشن در یک مروارید قرمز عمیق استفاده می شود که به طور معمول توسط یک مقیاس از حدود 120-180 تعیین می شود (این عدد باید بر روی کیسه ها از تولید کننده باشد، رنگ های تیره تر اعداد بالاتر )، با این حال اکسید آهن قرمز در سرامیک این نمرات مختلف باید همه دمای آتش را به دمای مشابهی از آنجا که آنها مقدار آهن مشابه است. رنگ های خام متفاوت اکسید آهن قرمز محصول درجه آسیاب هستند. اکسید آهن قرمز و اکسید آهن دارای کاربردهای متفاوتی می باشد. کاربرد اکسید آهن قرمز در صنعت بسیار مهم است.

در اکسیداسیون شلیک آهن بسیار مقاوم است، به طوری که غیر ممکن است، حتی در یک frit بسیار ذوب، تولید یک لعاب فلزی. اکسید آهن قرمز، این یک منبع مهم برای رنگ قهوه ای، قرمز قهوه ای و قهوه ای در لعاب ها و بدن است. به عنوان مثال، رنگ قرمز آهن، وابسته به کریستالیزاسیون آهن در یک ماتریس لعاب سیال و نیاز به مقادیر زیاد آهن موجود (به عنوان مثال 25٪). رنگ قرمز بدن terra cotta از آهن، معمولا حدود 5٪ یا بیشتر، و از بدن متخلخل است. وقتی این اجسام به دماهای بالاتر اخراج می شوند، رنگ به رنگ قرمز عمیق تر و در نهایت قهوه ای تبدیل می شود. داستان شبیه بدن های متوسط ​​آتش است. قیمت اکسید آهن قرمز به آسانی قابل دسترسی است.


وبلاگ شرکت پترو کیمیای آکام قرمز ,اکسید ,لعاب ,قهوه ,دارای ,تولید ,قیمت اکسید ,قرمز عمیق منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

sayeban معرفی کالا وبلاگ تفریحی ایرانی تلاش برای بهتر زندگی کردن روی زمین نرم افزارهای آماده آپشن خودرو محمد آی تی سالم شو Zaynektt2px Zuhause