یکی از قابلیت های جالبی که ویندوز های امروزی دارند قابلیت چرخش 90 درجه است . اگر بنا به هردلیلی تمایل دارید صفحه نمایشگر خود را 90 درجه بچرخانید و یا حتی با مشکل چرخش ناگهانی صفحه نمایش خود مواجه شده اید با مجموعه دوراندیش از برترین های تعمیرات تخصصی لپ تاپ همراه باشید .

 

برای چرخاندن صفحه نمایش خود ابتدا بر روی دسکتاپ راست کلیک کرده و گزینه personalize را انتخاب کنید . سپس هنگامی که صفحه زیر برای شما باز می شود وارد قسمت display شوید.

 

چگونه صفحه نمایش را در ویندوز بچرخانیم؟

 

در صفحه جدید باز شده بر روی گزینه change display settings کلیک کنید .

 

چگونه صفحه نمایش را در ویندوز بچرخانیم؟

 

در مرحله بعد در قسمت orientation گزینه portrait را انتخاب کنید و سپس برای ذخیره تغییرات گزینه keep changes را بزنید .

 

چرخش 90 درجه صفحه نمایش

 

در پایان شاهد چرخش صفحه نمایش خود هستید .

 

چگونه صفحه نمایش را در ویندوز بچرخانیم؟

 

راه دیگر برای چرخاندن 90 درجه صفحه نمایش این است که اگر کارت گرافیک شما اینتل است بر روی دسکتاپ راست کلیک کرده و گزینه NVIDIA Control Panel  را انتخاب کنید سپس در صفحه باز شده مانند عکس زیر بر روی گزینه Rotate display کلیک کنید و مانند مراحل قبل در قسمت choose the orientation  حالت را از Landscape  به Portrait  تغییر دهید .

 

چگونه صفحه نمایش را در ویندوز بچرخانیم؟

 

اگر در حالت چرخش صفحه نمایش کارکردن با موس برای شما سخت است از کلید های ترکیبی Win+R  استفده کنید تا وارد صفحه cmd  شوید .سپس در صفحه باز شده دستور desk.cpl را تایپ کنید تا پنجره Screen Resolution  برای شما باز شود  . با کلید ترکیبی Alt+O قسمت Orientation برای شما فعال می شود سپس با استفاده از کلید های جهت نما می توانید حالت آن را تغییر دهید.

اگر به هردلیلی با مشکل چرخش ناگهانی صفحه نمایش خود مواجه شدید و به دنبال راه حلی برای برگرداندن صفحه نمایش به حالت عادی  بودید کافی است  مراحل بالا را انجام دهید اما این بار حالت صفحه نمایش را به جای  Portrait بر روی Landscape تنظیم کنید . با آموزش های دیگر مجموعه دوراندیش از برترین های تعمیرات تخصصی لپ تاپ همراه باشید .

منبع :دوراندیش


technologyinfo صفحه ,نمایش ,گزینه ,چرخش ,حالت ,قسمت ,صفحه نمایش ,انتخاب کنید ,کلیک کرده ,کلیک کنید ,قسمت orientation منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

معرفی کالا مستانه لاستیک های هنری و صنعتی مل فروش ویژه پکیج رادیاتور در شیراز عکس های لو رفته بازیگران سایت سرگرمی تودرتو | کسب درآمد بالا | tudartu پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان mahoor.home.decor Dukhtar.Kocholo